28 april 2010

Tänk att det är 20 år sen du min fantastiska dotter föddes, åren har gått och du har blivit en vacker ung kvinna, som nu ska ut i den stora världen och stå på egna ben,
ibland längtar jag efter att höra dundrande fötter över golvet och hoppet ner i min säng och att du kryper ner under mitt täcke, rygg mot rygg, sen sov vi så gott. Tänk när du stod i kyrkan och spelade blockflöjt på skolavslutningen, tur vi har det på film för jag såg ingenting för alla tårar, och lika mycket rinner tårarna när jag ser dig på dansgolvet, glömmer aldrig när du lurade upp mig i karusellen, jag skrek som en gris och du ångrar nog att du tvingade mig, hi hi. Emma jag är så stolt över dig. Jag älskar dig min dotter. Och grattis på födelsedagen.
Mamma

3 kommentarer:

  1. tack mammaaaaaaa :D <3

    SvaraRadera
  2. Åhh va fint skrivet.... så att en annan blir rörd! Grattis till din jänta ;) Kram

    SvaraRadera