30 maj 2010

Bortskämd födelsedagstjej

Hade en härlig födelsedag, på morgonen fick jag presenter på sängen av Magnus och Casper, jag fick en pysselväska och lite annat smått och gott till mitt pyssel, det är det man ser på bilderna. Sen på eftermiddagen kom hela familjen och Sofie, Kalle och Melvin. Jag fick pengar, två presentkort på Panduro och blommor. Vi åt tårta och skattade massor.
Så härligt att ha mamma och pappa på plats. Saknade dock Sven och Nova med barn. Men Sven är i finland och Nova pluggar hela tiden och jag har ju redan blivit firad av dom. Känner mig så otroligt bortskämd men det är en härlig känsla.

Idag kommer Malin på besök, ska bli så kul, vi har inte setts på evigheter. Magnus och Mattias är på golfbanan. Sen i em blir det lunch hos mamma och pappa och Magnus ska hjälpa dom att sätta ihop datorn och lite annat smått och gott. Mamma och jag tar med oss Casper och köper blommor så jag får det fint ute också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar